Servis v Garanciji

Smo uradni in pooblaščeni servis za opravljanje intervencij v garanciji za peči in kotle na biomaso Nordica-Extraflame, Biodom, Cadel, Moretti Design, Eva Calor, Punto Fuoco.

V kolikor v napravo, ki je še v garanciji, posega nepooblaščena oseba, garancija s strani proizvajalca propade, odgovornost pa prevzame tisti, ki je izvajal intervencijo.

Kot pooblaščeni servis zagotavljamo pogoje, ki jih postavlja proizvajalec. Ta nam zaupa in na ta način nudi vse možnosti, da morebitno napako čimprej odpravimo.

Impressive

Pogoji za Servis v Garanciji

Uporabnik ogrevalne naprave ima v garanciji pravico do brezplačnega popravila in zamenjavo okvarjenih delov na njegovi lokaciji v kolikor sta izpolnjena sledeča pogoja:

Pogoj št. 1

Uporabnik mora predložiti originalen račun, na katerem so navedni podatki o artiklu, datumu in kraju nakupa. 

Pogoj št. 2

Uporabnik je dolžan plačati pot do kraja popravila. Cena za kilometer opravljene poti znaša 0,37 eur/km.

V kolikor uporabnik ob popravilu ne predloži zgoraj navedenih potrdil, se zaračunava storitev v celoti po ceniku.

Stranka ne plača poti za garancijska popravila v primeru, da je prvi zagon opravila družba Timiko d.o.o.